Sunday, December 21, 2008

kerja..kahwin..

Salam
Aku baru balik dari kg.. ada 2 kenduri kahwin.. kahwin..kahwin ..kahwin.. sampai dah tak larat nak makan dah .. huhu

Sektang tengah banyaaak sgt keje.. Tapi mase ni gak la aku sibuuuk la sangat.. huhu.. Prof Wan dah bagi kerja iaitu report la, projek la. hape2 ntah.

Sebelum balik umah haritu (Khamis) aku dan group member aku dah g round satu UKM dan masuk setiap site yg tgh wat pembinaan tu untuk ambik gambar dan jumpa ngan site engineer kat ctu. Antara tempat yg aku dah g ialah site renovation kat Puri Pujangga tuh, Sewerage Treatment Plant kat tepi KKM tuh, pembinaan tadika dan taska kat sebelah PPU, pembinaan bangunan tambahan kat FTSM. Kat Zaaba n depan FST tu tak pergi sbb dah terlampau penat. Akibat dari berpanas dan asyik menghidu tanah merah je, aku diserang sakit tekak dan batuk2 sampaila sekarang.. Huhu..

Tapi kitorg berjaya berbincang ngan engineer n kontraktor kat site puri pujangga tu jer memandangkan site2 lain cuma dipenuhi mat2 indon.
Sampai kul 5 gak la kitorg kat tapak pembinaan tuh. N Wei Chern dah suruh aku siapkan report by tomorrow, tapi setakat ni aku blumlah menulis pape lagi.. huhu..padan lah muka aku pasni ..

Anyway adik aku Haziq tuh dah dapat tawaran g SBP.. Sekolah Menengah Sains Hulu Selangor.(SEMASHUR) Haha.. padanla muka dia duk kat "ulu".. Sekolah aku dulu kat 'Ulu" gak (Ulu Labu) tapi sekurang2nya takla terletak'ulu' tu dalam nama sekolah aku (SMAP LABU) hahaha..
tapi lagi elok la die dapat SBP dari MRSM.. haha.. btol ape.. kalo nk mintak UPU ke, matriks ke mesti die dahulukan budak SBP dulu pe.. 2nd baru MRSM..pastu baru Sekola Teknik, SMKA, n so on. so tak kisah le dik oi, ko dapat skola ulu ke kampung ke asalkan ko masuk asrama penuh.. hehe..

4 comments:

Anonymous said...

siannye die sakit tekak ye..nnt kita p beli strepsil lg ye..

Rahsia Kurus Pikat Lelaki said...

xyah kesian dak gemok nih..hahaha

NORFARAH NADIA said...

arip mmg dengki je ngan aku! hehe..

Rahsia Kurus Pikat Lelaki said...

wekk...nadia..nnti ak ikot ko g melake la..nak tdo chalet atok ko..hehe