Thursday, July 23, 2009

Kau ada aku

Bila kau rasa keseorangan, kesepian, kau ada aku.
Bila kau rasa dianiaya, ditinggalkan, kau ada aku.
Bila kau rasa dibenci, membenci, kau ada aku.
Bila kau rasa kesunyian, kekurangan, kau ada aku.

Kau selalu ada aku. Sama ada kau menyedarinya atau tidak. Kau sentiasa ada aku, walau cerita apa yang kau dengar tentang aku. Kalau kau tiada yang sayang, aku sayang kau. Kalau kau tiada yang rindu, aku rindu kau. Kalau kau tiada yang simpati, aku simpati pada kau. Kalau kau rapuh sendirian, aku ada menyokong kau.Dan aku mungkin tak mampu menghilangkan kesedihan di hati kau, tapi aku akan menangis bersama kau.


Bila kita rasa tiada sesiapa, kita ada kita. Kau ada aku, aku ada kau. Dan aku, akan terus sayang dan sokong kau.

Kau jangan bimbang ye..

No comments: