Monday, August 25, 2008

Balik Rumah..

Semalam adalah sangat penat.. The day before, g site visit.. Pastu yesterday game netball. hahaha.. sangat kelakar cuz aku langsung tak tau main ape2 jenis permainan yang menggunakan bola.. The worst is: aku sgt takutkan bola..So, kalo bola dtg kat aku, aku akan lari dan mengelak.. hehe.. Tapi entah macamana terwakil plak kelas aku utk main .. Act, sbb gurlz kelas aku tak cukup ramai.. haha.. Yang menarik?Walaupun aku reserve player je, aku dapat gak turun sekali dlm game yang ke3.. Yang tak menarik? Dalam 3 match, kitorg kalah sume2.. hehe..
Lepas main dalam pukul 12 aku pun balik bilik n siap2 nk balik umah.. tapi hujan lebat pulak.. Disebabkn masalah2 tu, aku pun sampailah umah ptg dalam kul camtuh.. Dah la penat, tak mkn lagi, pastu sampai kat LRT Ampang kene plak jalan kaki je balik umah .. HuHu.. Sedih btol rase..
Sampai setakat sekarang ni, selsema aku tak sembuh2 lagi.. apela lame sgt nih. huhu..Pagi td mase ayah hantar pegi fac, tersangatlah sejuknye , rase mcm kat cameron plak..erm nampak gaye mcm lambat la nk sihat nih. Asyik kene sejuk,kene panas, berhujan.. Moga2 cepat2 lah pegi selsema nih..
erm oklah . nk g sidai baju jap. pasni nk g fac lagi.. orait..tata..

No comments: