Wednesday, September 10, 2008

Dugaan..

Hi everyone. Hari ni mcm hari2 rabu yana lepas, pg lab kul 9 pg. Tapi aku terlewat 15 minit pg ni sbb sakit perut.. Sgt sakit perut. Lab harini pulak so simple, tapi nk mencuci radas tu MasyaAllah, punyelah payah. tiub kapilari yg sgt halus tu, nk bagi jadi clear balik seperti sediakala. Hari ni rase lemah sgt. Tapi pagi tadi mcm biase jela ceria2 kan diri. Tapi bila sampai kat bilik je dekat2 kul 12 tu, rase lemah longlai satu badan. Pening kepala yang amat n rasa nk muntah. Mesti sbb bnyk sgt metilin masuk dalam badan aku hari ni.. (haha andaian aku). Aku pun baring2 la dgn harapan "jgn lah muntah..jgnlah muntah..karang batal pose aku sie2 je krg." Tapi aku ttp pening, sakit perut n rasa mual yang menidakkan kemampuan aku untuk melangkah ke kelas ptg ni.. Aargh benci btol!. So sampai la ptg aku duk terbaring jer menahan perasaan.. huhu.. Tetibe lak anis call cakap kelas aku wat berbuka pose same2 kt BBB hari ni.. Aduii... nape laa mase aku ngah sakit2 ni jgak nk wat. Aku serba salah hbs, nk pegi sakit perut ni, taknak pegi tak sampai hati lak.. Yela takbest la kn majlis yang nk mengeratkan silaturrahim antara ummah dalam kelas aku ni aku tak hadir. So bile difikir2 balik, aku pun setuju jela nk g. takpela pasal perut ni doa2 jela die tak wat hal..(mesti pasal nasi kerabu aku mkn mase buka pose smlm nih.. huhu) . Oklah dah ptg dah ni. Aku belum asar pun lagi.. huhu.. Kepada sume, selamat menunaikan ibadah pose & selamat berbuka!!

3 comments:

Anna said...

ak jmpe blog ko!!visit and link blog ak..saunna.blogspot.com

Gee R3y3R said...

len kali..
mnm eno time bk pose k..
jgn bogek2..

mumu maira said...

awk, kite tag awk.. jwn soalan2 tu k.. hehe.. tgk my blog..