Thursday, July 29, 2010

Takde ape dah nak cerita.

Salam

Hari ni hari terakhir pergi kelas bahasa. Hari ni exam beginner 2. Alhamdulillah boleh jawab. Dan saya lulus lagi dengan markah 98.7% yuhuu.. (tolak 0.3 markah sebab salah eja..) So hari ni dapat sijil, officially graduated yeah! So buat kawan-kawan sekelas, Sarah, Zhen zhen, Fong, Kevin, dan Carrie, saya gembira dapat berkenalan dengan kamu semua. Semoga kita boleh jumpa lagi next time. Nanti nak pergi Korea let me know kayh! ( bgtau kat sini mcm la diorg baca blog saya) haha..

Hujung minggu ni dah plan nak pergi UKM ambil jubah dan spend masa dengan kawan2 kelas. Abg Raja kata selama ada kat Malaysia ni enjoy lah puas2 dulu. Nanti dah masuk lab dah tak boleh enjoy. huhu. Minggu depan saya punya konvokesyen,. Tak sabar rasanya. hehe. Tapi takut jugak sebab lepas tu je nanti dah nak fly. Nervous la pulak.

Cawa si comel tu tak datang pulak hari ni sampai Isnin. Rindula nak menyakat dia nanti. Takpelah next week jumpa dia boleh buli eh, sakat dia puas2. haha

Sekarang ibu tengah risau sebab Hazim keluar rumah tak balik2. Dah la keluar tak bgtau. Sejak ada basikal suka sgt menghilang begitu saje. Jaga2 dik, nanti ibu banned dari pegang basikal tu nanti. Basikal tu dah la basikal hadiah hari jadi saya masa darjah 6. Elok lagi kan? hehe


Entah ape2 entry hari ni. Merepek je semua. hahahahaha


K dah bye!

3 comments:

ZooL.Ahmad said...

congrats naddd!!
eh, fly ke mana??

NORFARAH NADIA said...

ke Korea. hehe..

Anonymous said...

tahniah..