Wednesday, September 9, 2009

Sakit Kepala dan Kematian Cinta!


Headache sekarang.. not much.. tapi terasa jugak. kepala agak berpinar2. dah dua hari tak tido mlm. satu tido siang, satu tido pagi. Tapi akhirnya apa yang kene buat, siap jugak. Ringkasan eksekutif Li dah hantar, logbook dah siap, petronas talk dah pegi, CV pun dah hantar. Dapat beg lagi *yeay!*

Oh, macam yang dah tau, aku kematian cinta beberapa hari yang lepas. Mujur jugak lepas tu aku agak bz menguruskan hal2 yang penting. Bila aku sunyi macam ni, kisah kematian cinta tu kembali lagi. Sunyi, sepi, tapi tak sakit hati.

Berubah. kenapa orang harus berubah. apakah demi kebaikan? demi pekerjaan? dapatkan pengalaman? aktifkan pergaulan? atau demi perempuan?

Bukan semua suka perubahan. atau paling tidak, perubahan mendadak.

Baik. Jahat. Ada orang boleh tentukan? Kau temankan rakan bergembira dan meletakkan senyuman di wajahnya. kau baik. kau menemaninya ke rumah dan tidur di rumahnya. kau baik. kau juga boleh jadi jahat. terpulang lah pada orang nak menilai. Kerana nilai kita di sisi tuhan hanya takwa.

Kematian cinta. Buat kita belajar lagi menjadi seorang yang lebih dewasa. jadi jangan terlalu lama berduka :)




5 comments:

husni said...

ya betul. jangan terlalu lama berduka
ambil sebagai pengalaman yg mendewasakan kita.

H for Hawa zulaikHa said...

oi pehal??...break up ke??..meh join club solo aku yang usang ni=P...

NORFARAH NADIA said...

aku nak jadi naib presiden hawa! hehe

mumu maira said...

sis, i'm here if u need anything..
did u get my msg kat fb? huhu..
be strong k...
love u miss u..

Anonymous said...

strongerr...