Friday, November 20, 2009

Penat otak, semangat lari..

Semalam attend research seminar sepanjang hari , dari pukul 8 - 5.30 petang.. 20 pembentangan papers dari student master dan phD yang kitorg kena dengar. Sangat, sangat meletihkan. And on the night, me and my friend sangat busy menyiapkan materials untuk presentation this evening. We stayed back kat faculty sampai 2.15am. Tiring..tiring...

Despite tugas dan fokus terhadap semua kerja2 ni, minda aku masih tak berhenti berputar kat situ. Berkali aku cuba alihkan supaya aku boleh terus fokus dengan my study job yang banyak ni. Tapi it keep bugging me. bugging..bugging..bugging...

I know as of this matter, hantar ke mana pun ia akan bounce back to me again. Because there's no one else. there's only me..and her.... Fikiran tak tenang bila kenangkan it will bounce back to me.. bounce back to me.. bugging me.. haunting me for the rest of my life.. And in no time, i have to do a lot lot of things, i have to consider everything, i may have to sacrifice, again. I cant let go, because no matter where i go, it keep revolving around me. Mana semangat aku pergi.. otak aku letih mencari..

The responsibilities. Hold on to that.

No comments: