Saturday, December 12, 2009

Tak percaya!!!

Things in life selalunya berlaku secara yang tak kita jangka..


I once told stories about my friend in PLKN.. aktiviti2 di sana dan kawan2 pertama yang aku kenal kat sana. Tapi tu cerita dulu.. I remember satu hari, setelah 4 tahun, one of my friend, W yming me.. I was like waaah so cool! been so long since i havent heard from her.. miss her, miss the old friend at PLKN too.. We exchanged our FB account, and I congratulate her, for the fact that she just got engaged. I didnt asked her more about his fiancee. We just chit chat about out old times .. thats all..


***********


I am a big fan of nasyeed.. I know i'm not kind of person yang alim, but i dunno , i just, love nasyeed since i was in my high school. Maybe because of the melody. i love the melody and also the lyrics. Among all nasyeed group, i am really big fan of UNIC. I was among the first customer to buy their new-released album. There was a time, when one of the UNIC member keluar dari team tu. To become a solo nasyeed singer. Turn out, i'm big fan of him too. lets call him H. I was soooo into H that i google about him everyday. I follow his blog and updates and everything. H seems success in whatever he does. Penyanyi, pengacara, speaker, panel, composer, almost everything dia buat seems ok. But i found out he's engaged. So biarlah.. minat as fan je.. tak salah simpan hati pun.. hehe...


***********


Just recently, I was watching youtube of Aiman's performance.. Suka lagu2 yang Aiman nyanyi, especially the one being composed by H. Lagu-lagu yang H nyanyikan dalam album solo dia pun suka jugak, especially Cerita Hati (saya dah pernah letakkan lirik lagu ni dalam one of my blog post) .. Kalau dah fan tu , fan jugaklah kan.. hehe.. Tengah2 dengar salah satu lagu dari Aiman, tiba2 terbaca komen dari one of his listener "H tulis lagu ni berkait tentang diri dia.. Maklumlah dia dah putus tunang.." I dropped my jaw! betul ke?? Why I never know??? I was so shocked to know that dia dah putus tunang.. huhu.. Anyway nak buat macam mana, takde rezeki kot..


***********


Just NOW, tiba2 teringat pasal H dah single, so i decided to google, nak tau kesahihan cerita, or what actually happened(penyibuk!).. sekali taip je, i got the result.. Dari berita yang dibaca, i was soooooooooooooooo shocked bila dapat tau he was engaged with my friend W! dan the one yang minta putus tunang was W.. Oh my  Oh my Oh my! .. i got three news sekaligus! My idol H putus tunang,my friend W putus tunang, and both my idol H and friend W,mereka bertunang dahulu! unexpecte sangat! terkejut sangat! kesian sangat! tak tau nak cakap apa!.. saya sgt speechless..


***********


I personally think, W mesti sgt seronok ditunangkan dengan H (most probably because he's my Idol-oh gosh, i still cant belive this!) But kita tak tau apa sebenarnya yang berlaku, (walaupun H explain cakap di too bz and tak dapat luangkan masa untuk W) I dunno.. I know W. She's my friend back masa PLKN. 

***********

I love H..


(boleh tak i feel glad.. oh i'm so teruk)

p/s : boleh masuk line ke pasni? hahaha.. H nak pandang aku ke?  lol!



1 comment:

Fiza Ariffin said...

belum cuba belum tau dik