Sunday, June 20, 2010

Saya dah Bosan

Salam Hai Pembaca Budiman

Saya dah bosan dengan template blog lama jadi saya tukar dengan yang baru ni.
Namun begitu saya telah pun bosan jugak dengan template blog yang baru ni biarpun belum sampai setengah hari lagi tukar. tapi saya malas lah nak pegi cari-cari lagi template lain yang menarik. Jadi saya putuskan untuk biarkan saje template ni mungkin di lain masa saya rajin nak tukar lagi nanti. Tapi saya tau saya bukannya ada banyak masa pun. hahah. 

Saya bosan lah tengok cerita-cerita dalam blog ni. Apa pasal lame sangat. Saya nak sangat cerita pasal benda-benda yang menarik perhatian saya sendiri. Contohnya macam laptop Acer saya dah rosak dan saya perlukan laptop yang baru. Ataupun cerita saya bersama keluarga outing pergi i-City dan sangat seronok serta teruja bergambar kat sana. Ataupun cerita saya duduk kampung selama 5 hari minggu lepas. Ataupun cerita saya pergi kenduri kahwin Kak Nani lepas tu jumpa Umai. Ataupun cerita saya bermalam kat rumah Maklong Ani semalam. ataupun cerita tentang rumah saya dah nak renovate jadi sekarang saya tengah pindah barang pergi rumah sebelah dan saya sakit pinggang. Ataupun saya tengah rindu kawan saya yang tengah ada training PIPE kat Bangi. Ape-ape jelah asalkan saya tak rasa bosan. Eh, saya macam dah tercerita semua pulak. hihihi..

Sibuk la sekarang. Ada banyak benda belum selesai......................

No comments: