Saturday, November 15, 2008

Kembali Ke Rumah

Salam.
Hai semua . Sekarang ni aku dah sampai umah balik dah. Yuhu seronok rasenye sebab aku da lame da tak balik umah.. (lebih dari 2 minggu kot!)

Tapi balik ni pun tak lama memandangkan esok kitorg nak balik Melaka hantar adik aku Haziq tu g KYS (Kolej Yayasan Saad) untuk proses pemilihan selama 4 hari. Tapi kitorg g hantar je sebab lepas tu nak shoot g JB lak. My mom nak cari tempat penginapan yang sesuai untuk kerabat keluarga kitorg mase hari nikah abg aku nanti.

Tadi aku cerita kat mak aku pasal aku post blog yang mcm kat bawah ni, ttg makcik (kawan adik aku punye mak tuh).. Pastu mak aku gelak je sambil sambung lagi ngumpat dia.. Ha Ha Ha...

Erm pe lagi nak cerita ek?
Takde pe lagi kot. Aku lak nak g tgk cerita yang soulmate bagi tadi.. hehe..
Nite!

No comments: