Tuesday, November 11, 2008

My Best Friend Ever.



Di atas adalah gambar aku dan sahabat terbaik yang pernah aku ada..

Aku amat merindui dia sekarang.

Dan selamanya pun.

Dan lagu ini aku tujukan khas buat dia, sebab tiapkali aku dengar lagu ni, aku teringat kat dia.


Sahabatku-Devotees


Biarkan kerinduan di lautan memori
Mengimbau kenangan indah yang menyentuh emosi
Masih segar di ingatan saat mesra berputik
Hadirmu bawa sinaran cahaya inspirasi

Sahabat, kau sesungguhnya temanku
Di kala suka dan lara

Tika ku buntu diselubungi sendu
Kau tiupkan ketabahan untuk kuukir senyuman

Bagaikan embun hilang di terbit fajar
Kau pergi jauh mengejar cita
Menggapai redha yang Esa


Duhai sahabat
Dengarkanlah bicara hatiku ini
Meskipun jarak memisahkan
Namun tiada noktah kasih

Biarlah waktu menentukan nilai ukhwah yang terjalin
Teruskanlah perjuangan
Hingga ke titisan darah terakhir

Dan aku masih di sini
Terus mendaki puncak tertinggi hidupku
Dan aku kan terus menanti
Saat yang manis akan berulang kembali


To Umai : Walaupun betapa ramai sahabat awak kat sana, tapi kat sini,
no one can replace you.

1 comment:

mumu maira said...

hey hun..
thnx... it realy made my day...
u know no one cn replace u too...
i miss u too... dtgla cni...