Wednesday, January 7, 2009

Girls' Out!

Elloww.. Wussup2!( gaya Mila) haha..

Apekah perasaanku hari ni?
Aku GEMBIRA
Aku TERUJA
Dan etc.. heheh.
Hari ni aku dan kengkawan sekelas aku iaitu :
  1. HAwe
  2. T-qah
  3. AnIs
  4. Mushai
  5. SHark
  6. Suria
  7. DaLila
  8. DewI
  9. ShuK
  10. Kak NaD
  11. Ecah
  12. PidA
  13. DidIe
  14. aKU sENdIRIk
telah pergi berjalan2 memuaskan hati melapangkan minda di Alamanda Putrajaya. Heheheh.. dengan menaiki 3 buah kereta kitorg pun pegilah menonton cter Bedtime Stories lakonan Adam Sandler tuh lebih kurg pukul 2.40 dengan tiket yang separuh harga..ngeh2.. Aku sukela sbb aku bwk rm 20 jer..

Erm boleh tahan la cter tuh biase ar kalo Adam Sandler berlakon, tgk muka dia jer dah nk gelak apelagi bila tgk die wat aksi bodoh bangang die dlm cter 2.. Adik2 yg berlakon tu pun alahai kiut-miutnyerr..hehe..best2..

Lepas tgk wayang , kitorg pg solat asar jap pastu trus ke aktiviti seterusnya iaitu KARAOKE!!!
ngeh3 tak g jauh pun bhgn luar Alamanda tu jer. Kitorg amik bilik plg besar yang boleh memuatkan 14 budak gemuk dengan sewa rm 38 sejam. Ko nyanyilah bape byk ko suke!.. haha

Duk dalam bilik karok tu betul2 buatkan org tak sedar diri .. entah brape puluh lagu yg kitorg nyanyi. Yang pgg mic one time 2 org jer tapi yang menjerit melalak dalam tuh macam nk pecah dinding dibuatnye.. haha.. kate pon teamwork kan.. mestila kene bantu membantu..
hahah
Aku sangat lah excitednye sampai macam org GILER dah jadinye..
tu lah 1st time aku g karok ngan org selain dari ahli keluarga aku. Pulak tuh budak kelas aku sporting habis mase tuh.. mmg happening GILER.. org lain duk menyanyi, aku asyik menari macam org GILER, melompat dengan GILER dan menjerit sampai dah habis suare.. hah..
Weh korg memang BEST! Aku mmg layan habis tadi.. Dah lama rasenye tak release tension camtu sekalih.. haha.. Dengan kak NAd yang GILER gak buat tarian gelek die tuh, Anis yang macam nk menari tak jadi (haha), Dalila yang aktif menari seblah aku , Ecah yang main gelek2 nagn aku sambil " Put ur hands in the air like this, put em up, put em, put ur hands in the air, come on" hah sempat aku nyanyi lagik. haha.

Suria n Hawe yg duk melambai2 teruja kat atas sofa tu , tqah n Mushai yng menyanyi sepenuh hati, Shark yng malu2 kucing tapi muka cam nk nyanyi(tapi die lebih pgg hanset je aku tgk)haha.. ngan Dewi yng jerit "now everybody show ur.......!!!" mase lagu My Humps, shuk yg Bz ngan remote control die, didie dan pida yg tersorok macam tak mengerti ape dah jadi ngan kawan2 dorg.. haha...mmg GILER tak siuman sebentar budak2 pompun JKAS tadi.. tapi sgt exciting dan aku happy.. hellooo..lantaklah org nk kate ape terkinja2 ke mcm org GILER ke. Aku dan kawan2 aku happy, dan this is the only time, biler lagik? Bukan ade org lain tgk pon.. kitorg2 jek.heh.

LEpas me'luah'kan ape yg terpendam dalam hati kat dalam bilik tuh, kitorg pon bergerak la ke kFC untuk menjamu perut dan memuaskan nafsu makan masing2. Jutaan thanks buat pihak yg menaja iaitu SHAT. semoga tuhan merahmati dan memurahkan lagi rezeki kamu.. Takziah jugak buat keta comel shat yang kene langgar tuh.. huhu...

"Gndang Gendut tali Kecapi, Kenyang perut Suka Hati"(bukan blog sesuka hati areepo!).. Lepas kenyang,kitorg pun balik la.. Sebelum Maghrib dah balik dam sempat la masing2 maghrib kat bilik sendirik.

MAlam pulak lepas isyak aku tolong Abg zul pindah barg die ke rumah sewa baru die kat tman U.. Dan balik bilik tulis blog nih...

Ok lah aku dah letih.. nk check HeCRAS jap leh donlod ke lum bleh lagik sbb tenet kat cni skang lembab giler.okeh.. Till Then, Bye!

4 comments:

H for Hawa zulaikHa said...

x sangke masing2 terkeluar taring *kejalangan*..ish2...jgn terlepas video shak kat you tube sudah!hahaha=)

Anonymous said...

haha..btl2 hepi gle babeng..
next time leh g lg..blasah je kalo x reti mnari.. hahahhahah jd blh bikin kcoh..

Anonymous said...

hoohoho..name blog ak masok..
len kali ak nak joli ngn ko gak..menari2 mcm tu..wawawawa

NORFARAH NADIA said...

heheh.. aku baru berangan2 nk masukkan video tu dalam blog. tapi lpas tgk sendrik video tu tak jadi lak.jap lgi ade yg masuk risalah aksi video budak pompuan jkas terlampau krg.. da la nk dekat pilihanraya nih.. haha arip mane leh ko join .. ko tak reti gelek..hahaha