Monday, January 5, 2009

Wedding Day














Kerana penat teramat aku tak mampu menulis lagi dah. 3 entries aku post sekaligus yang mengandungi gambar2 untuk tatapan kengkawan sumer.

Itupun dah seminggu lewat sbb gambar majlis pernikahan dan persandingan ni mase kat JB , 26 & 27 hb Disember yang lepas.

Untuk wedding kat Melaka aku tak sempat lagila nk post gambar, nanti2lah yek .
Aku nk berterima kasih kat kengkawan aku yg sudi menghadirkan diri kat Melaka haritu especially yang dtg dari hari Jumaat, Abg Zul , Abg Din, Farid, Nizam, Rosman, Abg Syam, Kak Uyun, Abg Hadi, Abg Man, Abg Wan, Kak Farah. Tak lupa gak pada yang tiba hari Sabtu, Kak Husni, Kak Yana, Arif, dan Kak Seri.

Special thanks gak pada mama n babah Umai, walopon Umai takde..huhu...

Aku gak nk mintak maaf pade kengkawan atau tetamu(sesape jelah) yang bace blog ni kalo aku ade wat salah mase hari tersebut, maklumlah aku bz mase tuh, takut tak terlayan ke.. huhu..

Dan sangat2 berterima kasih pada kawan2 yang tolong2 angkat perahu, kerusi meja, lap2 perkakas sumer. 
okeh.. enjoy the pics!

1 comment:

mumu maira said...

awww...
ya... wish i were there....
like realy.