Wednesday, January 14, 2009

No Title Required.

Hype!

Mase aku kuar g Low Yat haritu aku dgn baik hatinye telah membeli sebijik external hard disk kekonon nk bg kat mak aku . Tapi apekan daye bile aku balik umah mak aku rupenye lebih menyayangi pndive 4gig die tuh dan aku pun membawa balik lah external aku tu ke UKM. Hari2 aku renung external aku tuh.. Aku bukannye nk sgt beli, nk menyesal pun tak jugak lah. Cume nasib baik aku tak dengar offer abg Zul "taknak beli yg 1 Tera ke? baru 3rat.. " huhu.. Takpelah simpanlah ni untuk wat tesis nanti .. kiki..

Sekarang ni aku tgah lapar giler. Tapi tak mampu nk wat pape cuz aku takde duit skang..(of course ada, kat dalam bank la tapi malas giler nk g atm skang)..

So aku pun bukak almari cari2 ape yg patut(walaupun aku teramatlah maklum memang takde biskut ke roti ke maggi ke coklat ke..) sebab aku bukan suka makan biskut atau roti. Maggi pun aku makan kalau abg zul blikan. Tapi aku selongkar gak dalam almari tu dan aku jumpa goodies bag mase along kawen dulu. Dalam tu ada 3 biji cupcake(aku rasa aku curik cupcake mase dlm kete aritu, sbb mane mungkin ade sampai 3 bijik!), dengan 2 kotak yg masing2 ade 2 biji bahulu. Aku pun dengan rakusnye ambik cupcake tersebut tapi hampa giler bile tgk2 kat atas cupcake yg cantik tu da ade pertumbuhan baru iaitu kulat. walaupun sikit tapi mencacatkan jugak penampilan cupcake tuh..

Tapi part seterusnye lagi best. Aku yg kebulur pun dalam mengomel2, terbalikkan cupcake tu dan mkn bahagian belakang die.. hahaha.. tgah2 mkn, tetibe aku rase tak sedap dlam mulut. Ade bau2 kulat sket kat hidung nih. WEEkkk... so aku minum air dan duk tulis blog terus sambil menahan lapar lagi....

Skang nih keje tgah banyak giler . Aku yg suke lengah2 ni pun dah perasan keje yg kene hantar next week atau b4 raya cina ni totally satu workload yg agak "TERLEBIH". Tapi nak taknak aku kene gak setelkan.

Aku risau pasal ink printer dah habis tapi kalau assignment tu tak siap aku ada satu peti ink pun tak dapat print jugak.. huhu..

Aku sangat berharap aku dapat siapkan keje2 aku before the weekend.

Idioms aku (tetibe) hari ni : To Err is Human

No comments: