Tuesday, February 17, 2009

Daly menTag

Hello my Diary,

Aku biasenyer tak wat dan tak pernah langsung membuat ape2 jenis tagging nih. Aku seorang yang pemalas. Dulu aku tak paham pun kene wt ape ngan tag2 ni. Haha. Begitu telus sekali. Tapi kali ni Daly punyer tag cam menarik dan mencabar.haha.

Well actually Daly aku terpakse membuka balik folder2 gambar aku dlm external hard disk ni sbb dalam laptop dah takde. Kemudian aku terpakse plak mencari folder gambar yg di dalamnye mempunyai sekurang2nye 6 anak folder gambar. Dan aku jumpa jugak akhirnya.. Kemudian aku buka folder tersebut. Dan guess ape aku jumpa?




Tentang Gambar tersebut :
  1. Ia adalah gambar di bilik konvo,UKM.
  2. Gambar diambil sewaktu awal tahun 2007 di mana aku baru jer dilantik menjadi SUK2 dalam MT konvo.
  3. Orang dalam gambar ialah Kak Uyun, Abg Bad dan yang pakai sweater UKM ialah Abg Zul , My soulmate (believe it!).
  4. Semase gambar ini diambil aku dan syaf sedang membuat cekodok di bilik stor.
  5. Abg Zul tak brape kenal aku mase ni aku pun tak kenal die cuma aku rase die sgt2 sombong maser tuh(nyampah!).
  6. Kitorg ade kat bilik konvo sbb meeting pasal perlantikan eksekutif sekretariat.

Sekian

Today's phrase : Those Who Forget Their Past Tend To Repeat It

8 comments:

Anonymous said...

sedap tul cekodok tu..hehe..

Rahsia Kurus Pikat Lelaki said...

hehehe..aku xde ek mase 1st meeting tuh?

NORFARAH NADIA said...

eit.. yg saye ingat, kaler2 takde mase tuh.. maser tuh syaf wat cekodok keras.. haha

aripp.. ermm rasenye ko ade jer mse tuh .. tapi tak tau la ko smpat merasa cekodok tuh.. tapi aku cm yakin la yg ko dtg..hehe

Anonymous said...

kaler2 datang la,tu ade bukti gamabr tuh..

NORFARAH NADIA said...

laaaaaaaaaaaaah..kaler2 ni abg syg ke.. ingat kan kak rahmah..

Rahsia Kurus Pikat Lelaki said...

hehe..aku mkn ok cekodok keras korg tuh!!keras pon keras..asal bole makan..haha

NORFARAH NADIA said...

Syaf ar degil tuh.. org kate lebih2 sket letak air tu die tak nak gak.. takut sgt. haha.

Rahsia Kurus Pikat Lelaki said...

haha..same jela korg tuh..
eh..syaf ape cer ek skang nih...lame ak xdenga cite die