Thursday, September 9, 2010

Happy Eid Mubarak & Maaf Zahir Batin!

Salam hi hello gentle readers,

Teringat tahun lepas, i wish everybody hari raya kat sini tak sangka kejap je dah setahun dan saya kena tulis ucapan raya lagi. Rasa macam baru je tulis. huhu cepat betul masa berlalu. 

Anyway tanpa melengah2kan masa,

Kepada semua pembaca, rakan taulan, sahabat handai, saudara-mara, kenalan dan social networkers,

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR BATIN




Semoga lebaran kalian kali ni dapat dinikmati dan juga diberkati..

Tahun ni buat kali pertama saya tak sambut dengan family. Tahun ni saya beraya di perantauan bersama rakan-rakan kat sini. Nasib baik ada abang dan kakak gantikan keluarga :')
Malam raya saya akan berada di rumah kakak Norinah untuk menangis buat persiapan raya sama-sama. Esok harinya kami akan  bertolak pagi-pagi ke embassy nak makan ketupat dan jumpa pelajar Malaysia lain yang ada kat sini. Nasib baik Prof Cho bagi cuti. hehe..

Hal-hal lain tak taulah lagi macamana. Apa-apa pun, really looking forward for tomorrow! Tak sabarnya! hehe
Ok lah nak pergi dengar lagu raya sekarang. Take care and hav fun guys!




Selamat Hari Raya semua!!


p/s : Gambar-gambar ni semua diambil masa saya tgh rakam video khas raya (nama tak tahan) untuk atuk dan nenek di kampung. hehe..

1 comment:

jimmy_ayah said...

baju raya kaler oren eh??hehe
Selamat Hari Raya syg..Maaf Zahir dan Batin..