Saturday, January 15, 2011

Malaysia

Salam hai semua.

Buat pengetahuan semua, saya dah selamat sampai Malaysia. Kira-kira genap seminggu lah sudah saya berada di Malaysia. Dan kira-kira cuti saya masih berbaki lagi lima minggu. Seminggu di Malaysia, penuh rasanya jadual buat sementara. Jangan dikira lagi apa yang saya dah makan. Sampai jatuh sakit hehe.

Sejak sampai Malaysia belum lagi kosong waktu terisi dengan perasaan bosan. Paling tidak buku Foundation of Geotechnical Engineering dah tersedia sebelah sisi bantal andaikata 'bosan' menjelma. Cuma biasalah , ironi, belum sehelai pun mukanya terselak.

Masih lagi berhutang beberapa temu janji temu janji penting dengan rakan dan saudara. Harap semua dapat dilaksanakan sebelum akhir bulan Januari ni. 









Ntah tiba tiba rasa nak letak gambar dengan dua orang mamat yang paling kerap buli saya ni. Rindu dah agaknya   >.<

No comments: