Sunday, January 2, 2011

soalan dan jawapan

salam hai semua pembaca budiman.

Khas buat Shakira yang tag saya. Kepada Shak, sorry la lambat. baru terbaca dari blog ko. itupun lepas aku buka link blog ko dari blog Mushai. p/s :asal kalau aku klik link blog ko dari  blog aku takleh ek. huhuhuhuhu... 



1) Apa benda yang paling penting dalam hidup?

Kalau "kasih sayang" tu benda, saya nk jawab KASIH SAYANG.

2)Benda terakhir yang dibeli menggunakan duit sendiri?

White coffee, benda kn tu?

3)Di mana tempat melangsungkan perkahwinan dan tema perkahwinan nanti?

Mana2 je, takde tema pun tak kisah.:)

4)Adakah sedang bercinta sekarang?

Dilamun cinta

5)Berapa lama akan mencintai dia?

Selama nadi berdenyut :')

6)Di mana selalu jumpa dia?

Dalam minda, setiap hari.

7)Novel/buku/majalah terakhir yang dibeli?

Oh lama dah tak beli buku kat sini. agaknya last beli buku Geotechnical Earthquake Engineering kot. huhu

8)Apa nama penuh?

NORFARAH NADIA

9)Antara ibu dengan ayah, mana lebih mesra?

Ibu

10)Namakan orang yang betul2 nak jumpa dalam hidup?

orang-orang

11)Basuh baju sendiri tak?

Tak. mesin tolong basuhkan

12)Di mana tempat yang betul2 nak pergi?

Dari dulu lagi nk g Paris. Tak dapat Paris, tour Europe pun ok,. hee

13)Pilih salah satu, peluk atau cium?

Peluk. 

14)5 benda yang sangat disayangi dalam hidup?

I take 'benda' as belonging lah eh. 
  1. Jam tangan
  2. Cincin
  3. Mawi
  4. Laptop
  5. Mouse, sedih kalau takde mouse
15)5lagu yang paling suka dan selalu dengar?

Takde spesifik.

16)Bila tarikh lahir dan kat mana sambut tahun lepas?

13 Oktober. Sekarang 2011, tahun lepas 2010. So tahun lepas saya sambut birthday kt Heukseok, Seoul, Korea Selatan. Dalam Norebang ngan kak Hana, Abg Raja n Abg Syam :')

17)6blogger yang nak kena tag?

  1. Azwan Ali
  2. Aznil Hj Nawawi
  3. Awal Ashaari
  4. Dr M
  5. Hanis Zalikha
  6. Linda Onn. Saya harap dia ada blog.

18)Cerita sikit blogger pertama yang kena tag?
Nama dia Azwan bin Hj Ali, dia pengacara Hitz 1. Dia artis Malaysia. Dah.


1 comment:

jimmy_ayah said...

da lama kan xjumpa MAWI..huhu