Tuesday, February 16, 2010

berAjalan-jalan siri dua.

Salam dan hai semua pembaca budiman!

Walaupun entri sebelum ni baru je ditulis petang tadi lepas tu salah eja pulak tu, 
tapi saya tak kisah sebab saya nak tulis lagi selagi boleh. 
Bestnya melepak-lepak macam ni kan kat rumah.  
Siaplah kau Nadia pengsan tak tidur malam lah bila dah balik U nanti.. 
Uwaaaa!

Sebenarnya tadi masa tengah lepak-lepak dalam bilik sorang-sorang tiba-tiba ibu panggil turun 
dan ajak tengok wayang okay. 
Untuk menebus kekecewaan petang tadi kot! 
hehehe. 
Kitorg pun apa lagi, haruslah tidak membantah arahan ibu bapa kan.. 
" Baikk ibuuu!" Jawab kami bertiga. 
haha.


Masih dengan cerita yang lama. 
Adnan Sempit. 
 haha. 
Tapi secara peribadi gua memang tabik la cerita ni de!
Gua suka beb
dahla Sam tu cute habiss (bagi gua la kan)
Eh2.. apesal saya cakap lu-gua ni.. 
terpengaruh kejap. 
haha.. 
Pengaruh rakan sebaya betol! 
(Sam tu rakan sebaya aku ke? blank~)


Ok2. 
Apa-apa pun kasi la ribuan terima kasih kepada ibu saye Pn Faridah 
sebab sudah membelanja kami menonton wayang. 
Lain kali boleh pergi lagi.
hehe.

Ok sudah-sudah lah merepek. Ini gambar di'tepek' untuk kamu.
 

Ambil gambar banyak sebab guna hp ibu. Nak harap hp saye ke? harap maaf ye.. hoho..
Oh, lagi satu, abaikan baju saya yang macam jubah tu okay.

 
 Ha lagi satu saya kasi tampal gambar Salwa biar blog ini tampak lebih comel! hahaha


1 comment:

Rahsia Kurus Pikat Lelaki said...

baju ko mcm baju tdo la nadia..haha